top of page

מהי דולה?

עודכן: 21 ביוני 2020

לידה היא אירוע עוצמתי ומכונן בחייה של האישה, ומהוה מעבר בין תקופה מטלטלת ומרגשת של הריון, לתפקיד חיים של הורות. דולה היא אשת המקצוע המלווה את היולדת בתקופה זו. הנחת היסוד של דולה היא שלאישה יש כוחות וידע קדום וזכור בזיכרון התאי כיצד ללדת, ותפקיד הדולה להזכיר ליולדת שהיא יודעת ללדת , ושהגוף שלה יודע לעשות את מה שהוא יודע לעשות באופן טבעי.

להקנות לה כלים לנהל את הלידה שלה ,ולשלוט בתהליכים. להזכיר לה להתמסר לתהליך.

להעצים את כוח החיים הנמצא בתוכה ולעורר/להעיר לה את המקום הזה, לתמוך ולהיות שם בשבילה לאורך כל הדרך.



התרומה של הדולה ללידה אינה רק אימא ותינוק בריאים: הדולה מחברת את האישה לעצמה וליכולות שלה, ומייצרת אצלה תחושת מסוגלות והבנה לגבי העוצמות הטמונות בה.

אנחנו, באמבריו-המכללה למיילדות עכשווית , פיתחנו קורס דולות ייחודי, בו אנו מכשירים דולות עם ערך מוסף.

דולות עם תחושת שליחות ושאיפה לשנות תסריט לידה עבור היולדת ובמקביל לשנות את תפיסת הלידה בחברה כולה.

בקורס הדולות הייחודי שלנו, מכשירים דולות ע"י מתן ידע מקצועי מתרבויות קדומות ועתיקות לצד ידע חדשני ועכשווי, מהרפואה המערבית והן מהרפואה ההוליסטית,ומה שעושה את הקורס ייחודי עוד יותר היא התמחות בשלב שלישי בשיטת אמבריו בלאנס לאיזון הלידה המהווה כלי עצמתי וחדשני לשינוי מצבים בלידה בצורה רכה ומכבדת את האישה ואת העובר.

במהלך קורס דולות התלמידות עוברות מסע אישי אל תוך עצמן ומסע משותף כקבוצה, דבר המעורר התפתחות וצמיחה נשית אישית עמוקה.

לקורס הדולות שלנו מגיעות נשים החולמות להיות שותפות במעשי הבריאה,בין הן כבר כבר עוסקות בתחומי הטיפול, הסיעוד או ההדרכה, וכאלו שאינן מתחומי הטיפול כלל. המשותף בניהם הוא הכמיהה לעסוק בתחומי ההריון והלידה , ולעשות הסבה מקצועית מספקת מאין כמוה.

המועמדות לקורס הדולות שלנו הן נשים שהחלום שלהן להיות מלוות בין העולמות: ללוות את האישה והתינוק ללידה רכה. אלו השואפות להיות הכי מקצועיות בתחום. נשים למדניות, סקרניות ורציניות. כאלו שמעוניינות להיות מסוגלות לשנות תסריט לידה תוך זיהוי מצבים ולתקן אותו בהינף יד .

אם התעורר בך עניין ואת שוקלת להיכנס לתחום בו תהיי שותפה פעילה ומשמעותית בהבאת חיים חדשים לעולם, מוזמנת לקרוא עוד כאן פרטים לגבי קורס דולה אמבריו.

154 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page