top of page

אמבריו בלאנס ™ לאיזון הריון במים.

עודכן: 3 בדצמ׳ 2019

הריון הנו תהליך טבעי , וברוב המקרים גם תקין. גופה של האישה יודע היטב את המלאכה ובדרך כלל מאזן את עצמו וכן את העובר,כך יוצא כי רוב ההריונות תקינים ומאוזנים ורוב הלידות תקינות ורגילות. אך עדיין ישנו אחוז מסוים של נשים שהריון מהווה חוויה פחות נעימה עד כואבת. חלק מהנשים יחוו כאב במפרקי האגן -סימפיוליזיס ,לחץ על עצב האישיאס,כאבי גב,ועוד.או לחלופין עובר שאינו מצליח להשלים את הסיבוב ולהגיע למצג ראש כפי שאמור להיוולד בסופו של דבר. כמו כן בין 4-5% מכלל העוברים יישארו במצג עכוז ויתקשו להתהפך למצג ראש. הסיבות לכך מגוונות , סיבות אפשריות למצג עכוז הנן: חבל טבור קצר, שלייה קדמית, פונדלית או צדית, רחם חד קרני או דו קרני, תאומים ועוד..

איך מומלץ לטפל? 

במצבים אלו מומלץ להגיע לטיפול  לשחרור הכאב ושיפור איכות החיים בתקופת ההריון.

קשיים נפוצים בהריון הנובעים ברוב המקרים  כתוצאה מחוסר איזון פיזי כגון : סימפיוליזיס, חוסר איזון של השרירים והרצועות , וחוסר איזון של השלד. עשוי להסב אי נוחות עד כאב וקושי בתפקוד יומיומי.

המצבים המוזכרים מעלה עשויים להתרחש  גם כתוצאה  מחוסר איזון רגשי  וההפך כגון: מתחים לחצים, חששות ופחדים, סטרס ממושך , או שינויים משמעותיים  בחיים המתרחשים בשלבי ההיריון כגון : מעבר דירה, שינוי במקום עבודה/ תפקיד . לידה קודמת שנחוותה כטראומה וכד'.

גורמים הנ"ל ברוב המקרים הפיכים וניתנים לטיפול ושינוי גם בשבועות מתקדמים יותר בהריון.

כשהגוף אינו מאוזן בהריון עשויים להתפתח כל מיני תופעות לא נעימות המסיבות כאב כגון: אישיאס, לחץ עד כאב מפשעתי, כאב בעצמות הישיבה או עצם הזנב, תחורים ובצקות.

כמו כן עשויות להתפתח תופעות לא נעימות  כגון צרבות מרובות, קשיים בנשימה, וכד'.

לאחר שמניתי את כל התופעות הללו שבטח חלק גדול מכן שמע לפחות על חלק מהן.

לסיכום

אני רוצה להרגיע ולומר שחלק גדול מהתופעות ניתן לטפל בטכניקת אמבריו בלאנס. טיפולי מים  המותאמים לתקופת ההריון ונותנים מענה למצבים אלו בהריון ואחרי לידה.

הטיפול מתבצע ברובו בציפה רכה ונעימה והתוצאות  משחררות  ומרפאות לעתים  אף לאחר טיפול אחד בלבד.

דרך נוספת העשויה לסייע הינה    שיטת הטיפול האוסטאופתית , אנו ממליצים לבחור במטפל המתמחה בהריון ולידה.

265 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page